18 november 2010

18 November

Idag är inte uppdateringen på topp! Men jag klagar på att jag fryser, är trött och har precis pluggat. Samhällsprovet blev flyttat till imorgon så nu har jag tryckt in mer i huvudet, eller iochförsig samma saker men så jag blir säkrare på det! Jag är SÅHÄR rädd att jag ska glömma bort något, eller kanske när jag vaknar imorgon POFF så har jag glömt allt! då får jag världens P A N I K .


Imorgon har jag ingen spanska och eftersom det är första lektionen så blir det sovmorgon till 10, inte alls fel! :) Alltid lite extra skönt med sovmorgon, wiie.
Från detta till något heelt annat, ikväll är det Robinson - det är grejer det, LOVE. 
så kvällen blir 
alltså följande: 

  • Paradise Hotel
  • Robinson
  • Hellenius Hörna (kanske)

BYEEEEEE

                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar