16 november 2010

Det här är jag!

tjena! jag tänkte berätta lite om mig själv, sån vi vet vem jag är tänker att det kan vara GANSKA bra om man läser någons blogg :)
Jag heter iallafall Jonna och bor i HBG, är sexton år. Har haft ett flertal bloggar innan men något har tydligen gått snett för dem är raderade, jag är ganska rädd för att jag ska berätta för mycket i min blogg, saker som inte ska komma ut. Alltså privata saker, därför håller jag mig endast till min vardag osv. På min fritid så brukar jag fotografera ganska mycket, nästan alltid när jag är med vänner så blir det foton tagna. Men jag gillar att fånga ögonblicken som man skrattar & har kul osv. 


Jag är livrädd för ormar, verkligen livrädd. Efter jag har sett anaconda filmerna känns det svårt att låta bli, men har typ alltid varit livrädd för ormar, inga snällisar alls. Jag är "tv-serie-slukare" och har följt ett flertal med tvserier i mina år. Tv-serierna som är högst upp på hyllan just nu är: Andra avenyn, Paradise Hotel och Vampire Diaries. Jag har väldigt lätt för att börja gilla nya serier och kasta bort dem andra, så det skiftar vääääääääldigt ofta. Men somsagt justnu, dessa ovanför. Skräckfilmer är det bästa jag vet inom filmvärlden, det spelar ingen roll hur köttigt det än är, jag gillar det mesta! Jag har väldigt svårt med att kritisera skräckfilmer för jag älskar genren så mycket. Så det blir nästan alltid "tummen upp", catching!
Jag vet inte riktigt vad det mer finns att berätta om mig? Att jag är en djurälskare är inget att sopa under mattan, älskar djur!! Har två katter, den yngsta är väl typ min "egen" haha det säger jag iallafall :D  


Detta var väl lite kortfattat om hur jag är som person och mina fritidsintressen! LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar