26 november 2010

I don't know what I'm doing in you'r arms

Hejj! :)
Fick stanna kvar i skolan och jobba med plansherna (stavning,cpp) tills imorgon då det är öppethus på min skola. Ska vara där från 10-13, fett med segt men orka klaga lixom? 
NU har iallafall vintern kommit på riktigt vilket känns underbart. Det enda minuset är att det är liiiite för kallt. 


På onsdag börjar julkalendern och jag är taggad ;), haha jag ser varenda år bara för det typ är en "TRADITION" eller nåt, haha. Så det skulle inte skada om julkalendern faktiskt är bra, ellerhur? :D


Denna skolveckan har ju varit lite speciell elr så, det har inte varit nåra lektioner utan vi har jobbat med projektet. Så det ska bli gaaaaaaanska skönt att ha lektioner igen, galen jag är. :O
Från en sak till en annan - jag har haft dödsont i mitt högra revben i två dagar nu, - kanske dags att ringa en doktor? - jao.




























So you see "friends"... Either I'm through that hole with you, or I'm gonna sing like Johnny Cash!

2 kommentarer: