27 november 2010

ÖPPETHUS

Har precis typ ätit hamburgare med julmust - anteckna, anteckna! (aa)
Jag var uppe med tuppen idag, vilket inte var populärt enligt mig :(( You gotta do what you gotta do. :) riiight. 
Iallafall, jag kom upp ur sängen halv nio och käkade frukost och allt detdära man gör på morgonen. Mamma skjusade sedan mig till skolan och vi började förbereda. Oj, nu börjar visst reprisen av våra vänners liv, haha måste se det igen. SÅHÄÄR bra är det, och introt är inte att leka med, kärlek till låten. 


Okej till öppethus igen! Jenny och Yvonne hälsade på så jag visade dem snabbt runt, och hoppas att det gav något iaf :). Ja det hände inte så mycket typ inga folk kom in i vårt klassrum, men så äre. 


Nu ska jag kolla tv och sen måste jag nog plugga historia, snyyyyft.



2 kommentarer: