16 november 2010

Kallt som in i helvete!

Puuh. Äntligen hemma igen! Satt vid matbordet och snackade med mamma när jag helt plötsligt kom på "visst fan, cykeln!". Ska berätta nu, ta fram popcornen! Det var sådär asstressigt imorse så jag fick slänga mig på cykeln ner till bussen. Det var ju då tänkt att jag skulle ta bussen hem efter skolan och plugget hos nina och då hämta hem cykeln påvägen hem. Men nej, haha. Patrik såg mig i stan så jag fick skjus hem, niiiiice! :D Men då tänkte jag ju inte på cykeln såklart. Haha, så jag och mamma har precis nere vid busshållsplatsen och hämtade hem min lilla söta cykel!<3

Till något heeeeeeelt annat, mamma köpte en äpplepaj...som seriöst är den godaste jag ätit, eller nästan. Den på larödsskola tar priset! Men iallafall den ska jag gotta mig med före paradise, under paradise, och efter paradise. haha neeee skoja, men jag ska äta massssor!

Vet att det förra var sista inlägget för idag, men kan inte sluta skriva helt plötsligt! Fatta roligt det är att blogga nu :D yeeee!

hörs, puss'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar