17 november 2010

Var stark

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan. Jag ritade med kol idag igen på bilden, asså det är så hiiiiimla kul! :D Dock vet jag inte vrf jag hela tiden klagar på mina bilder :/ aja.,
Hade spanska prov idag, jag har verkligen INGEN aning om hur det gick. Med andra ord det kan ha gått hur tokigt som helst, men lite kunde jag iaf. 


Dagens roligaste händelse var iallafall på lunchen, vi stack till MAX. Heheh, nina tappade sin hamburgar-överdel på golvet, yummi! Och sen kom en random gubbe och sa något till oss när han skulle ut, han var nog inte riktigt kry!


Vilken dag, jaja. Har precis ätit lite äpplepaj och ska ner med näsan i samhällsboken nu, har prov imorgon. Ouch, det är över 40 sidor, det är fedt skoj när man inte vet vad man läser HURRA!


Hej Jonna! Plåga dig inte med bekymmer. Snart kommer bättre tider, var stark.
När kommer bättre tider?... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar