16 november 2010

Darling

Tänkte kasta in ett sista inlägg för dagen om vad jag har gjort idag.
Idag har jag varit i skolan, inget märkvärdigt. Var sjuk igår men tyckte det var dags att komma tillbaka idag så man inte missar för mycket, det suger! Vi gick till lunch och slutade sedan eftersom sista lektionen var inställd, typ. Jag och Nina drog oss till Birgers Café och kastade i oss lite mat. Sedan stack vi hem till ninas pappa och pluggade massa spanska och lite samhälle. Har spanska prov imorgon och SH-prov på torsdag, döööö! Jag är rädd för att proven kommer gå allt annat än bra :( brukar bli så. Men imorgon så har jag 1h 15 minuter som jag kan plugga SH på, för då ska resten i min klass ha labb.. så jag och nina får väl kavla upp armarna och ta detta på lite mer allvar. Vi hade typ läst 4 sidor av 45 innan idag typ och redan där känner jag att jag inte hänger med så bra. Satan i gatan vad detta kommer bli pain-in-the-as.........

btw, 2 veckor kvar till December...älsklingsmånaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar